Tiistai 14.05.2019

Oman elämän sijoitus - nyt myös Hämeenlinnassa ma 27.5.2019 - Tule mukaan!

Kun edistämme itsellemme jotain tärkeää asiaa, vahvistumme.

Jokaiselle meille jonkin asian eteenpäinvieminen on merkityksellistä ja jopa välttämätöntä. Siksi oman ja jopa yrityksen, missä toimimme, arvomaailman positiivinen kyseenalaistaminen, tarkistaminen ja täsmentäminen aidoksi ovatkin vastuullisesti ajattelevan ihmisen merkki.

Epävarmuus tulevaisuudesta ja työn mielekkyyden katoaminen avaa oven uusille mahdollisuuksille, joista sijoittaminen on yksi. Palkkatyö ei ole enää itseisarvo, ja siitä voi myös kieltäytyä, jos olet hoitanut talouttasi ja uskallat puhua rahasta.

Oman elämän sijoitus-illassa pohditaan, millainen ääni minulla on ihmisenä, sijoittajana ja sponsorina? Mihin asioihin haluan maailmassa vaikuttaa? Miten voin kasvattaa mahdollisuuksiani hoitaa talouttani ja menestyä? Mitä rooleja sijoittajana minulla on? Kuinka kohdistan resurssit niihin asioihin, jotka ovat minulle merkityksellisiä?

Tule mukaan tilaisuuteen ja oivalla, millä tavoin arvot voisivat toimia vahvemmin päätöksenteon välineinä sijoituspäätöksiä tehdessä. Voit omalla toiminnallasi muuttaa niin halutessasi maailmaa. Tule osaksi jotain itseäsi suurempaa, sillä naisten jääkiekko on nyt uusimassa kokonaisuudessaan toimintaansa ja näistä mahdollisuuksista HPK Kiekkonaisten päävalmentaja Katja Pasanen kertoo lisää.

Neljä naista. Neljä näkökulmaa. Ajankohtaista asiaa, joka sopii sekä naisille että miehille.

Maanantaina 27.5.2019 klo 17.30-20.00 Kerho-ravintolassa (Ritari-areena, Poltinahontie 11, Hämeenlinna). Liput 32,50€ alla olevan linkin kautta.

Mukana puhumassa:

KATJA PASANEN, HPK.n naisten jääkiekon päävalmentaja

MARJA-LEENA HAAPANEN, osakesijoittamisen ammattilainen

PAULIINA LITTORIN, taidesijoittamisen asiantuntija, tv-persoona

JAANA VILLANEN, arvostrategi, palvelu-ja liiketoimintavalmentaja

Tapahtumassa mahdollista saada myös lisätietoa HPK Kiekkonaisten kumppanuuksista.