Torstai 01.11.2018

SAMPO KAULANEN MUKANA RANKKARIKILPAILUSSA!

SAMPO KAULANEN HAASTAA HPK KIEKKONAISET RANKKARIKILPAILUSSA 14.11.2018!

Suomen suurimman K-marketin omistaja Sampo Kaulanen kantaa kortensa kekoon kotimaisen naisten jääkiekon eteen.

Kilpailu käydään HPK miesten ja JYPin välisen ottelun ensimmäisellä erätauolla keskiviikkona 14. Marraskuuta Hämeenlinnan jäähallissa. Ottelu alkaa klo 18.30.

Selviytyjät Suomi - ohjelman voittajana myös tunnettu Sampo tulee suorittamaan yrityksensä pukeutumalla HPK:n naisten 2011 vuoden Suomen Mestaruus-paitaan, joka onkin myös panoksena kilpailussa.

Kilpailu käydään paras viidestä periaattella ammattitaitoisen jääkiekkotuomarin valvovan silmän alla ja mikäli Sampo voittaa, niin paita jää hänelle - mikäli Sampo häviää, niin hän on luvannut tehdä paidasta ensimmäisen ennakkotarjouksen HPK Kiekkonaisten hyväksi pidettävään huutokauppaan, joka pidetään perjantaina 16.11. jäähallin Kerho-ravintolassa Kiekkonaisten pelin jälkeisissä pikkujouluissa.

Selviytyjän taitoja Sampo joutuukin tapahtumassa hyväksi käyttämään, sillä hänen ja voiton välissä on HPK Kiekkonaisten maalivahti Riikka Oinonen, joka on esimerkiksi yhdessä kauden parhaista peleistä torjunut 47 kertaa (95,92 % laukauksista).

Kilpailusta taltioidaan myös video, joka tulee osaksi HPK Kiekkonaisten pääyhteistyökumppanin Sterkman Oy:n markkinointia. Videon tuotannosta vastaa SomeMediaGroup.

Mitä mieltä porukka on - kumpi voittaa?

”Kuulin tutuilta HPK Kiekkonaisten rankasta keväästä ja päätin lähteä mukaan tähän projektiin, koska mielestäni jokaisen tulisi kantaa vastuuta ja osallistua yleensä ottaen naisten jääkiekkoilun kehittämiseen, sanoo Sampo Kaulanen ja lisää, että auttamisen halusta huolimatta hän aikaa kuitenkin selviytyä voittajaksi tässä ottelussa, jossa kovista (torjunta)prosenteista huolimatta ei voida aliarvioida Lapin miehen taikavoimia”.

”On upeaa, että yhä enemmän ihmisiä on kiinnostunut naisten kiekkoilun tilasta ja kehityksestä ja olemme erittäin kiitollisia Sampon ja Sterkman Oy:n panoksesta toimintamme kehittämiseen - itse tosin luotan Riikkaan ja uskon, että Sampo kyllä illasta selviää, muttei voittajana, sanoo HPK Kiekkonaisten markkinointipäällikkö Jyrki Rantanen”.

”Riuskana lapinmiehenä tunnetulla Sampolla on mielestäni 50/60 mahdollisuus viedä tämä haaste, arvioi tapahtuman tallentamisesta vastaava Tatu Singo SomeMediaGroupista”.

”HPK Kiekkonaisten pääyhteistyökumppanin Sterkmanin Urpo Hopponen arvelee diplomaattisesti kilpailun päättyvän tulokseen 2-3, mutta ei uskalla arvata kumman hyväksi?”.

”Hienoa, että saamme yhdistää tärkeän asian, eli naisten jääkiekon edistämisen myös omaan pelitapahtumaamme ja luonnollisesti HPK-perheen puhaltaessa yhteen hiileen me uskomme voiton tulevan HPK Kiekkonaisille, sanoo HPK Liiga Oy:n markkinointi- ja viestintä koordinaattori Kati Savolainen”.

PE 16.11. HUUTOKAUPPA PELIN JÄLKEEN!

16.11. HPK Kiekkonaisilla on ohjelmassa kaupungin parhaat pikkujoulut, kun perjantain illan pelissä vastaan astelee KJT Haukat Keravalta.

Pelin erätauoilla nähdään Hämeenlinnan Taitoluistelijoiden esityksen lisäksi Dream Team Aristocats - cheerleader ryhmä esiintymässä ja kannustamassa Kiekkonaisia.

Ottelun lopputuloksen selvittyä on aika siirtyä Kerho-ravintolan lauteille, jossa tarjolla on huutokauppa HPK Kiekkonaisten hyväksi ja huudettavana on mm. 2011 Suomen mestaruus-pelipaitoja sekä muita tuotteita, joita esitellään joukkueen some-kanavissa tapahtuman lähestyessä. Illan ohjelma muuttuu K18  versioksi klo 22.00 alkaen ja 22.30 lavan valtaa stand-up koomikot XL Sami ja Tuhma Teppo ronskien juttujensa kanssa ja ilta jatkuu myöhään yöhän pikkujoulujen teemassa, jossa on mukana myös joukkueen yhteistyökumppaneita.

14.-16.11. Tapahtumien pääyhteistyökumppanina on Sterkman Oy.

Liput otteluihin ovelta 8€ ja alle 10-vuotiaat ilmaiseksi vanhemman seurassa.

16.11. tapahtumaan iltalippu 10€ tai peli + ilta yhteislippu 13€

Kausikortit joukkueen verkkokaupasta kotiin toimitettuna!

Huutokaupattavat tuotteet julkaistaan osin etukäteen huudettavaksi fb-eventissä: